Reklama w google klubów sportowych

Reklama w google
Reklama w google

Współcześnie bardzo wiele klubów sportowych, grających w różnych dyscyplinach zespołowych (piłka nożna, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, itp.), prowadzi działania zbliżone do standardowych działań o charakterze marketingowym. Jest to spowodowane faktem, że kluby te potrzebują pozyskiwać dodatkowe fundusze, które oczywiście można pozyskać od nowych kibiców. Jeśli tylko dana osoba zdecyduje się kupić klubowy gadżet albo np. bilet na mecz, klub na tym zarabia. Jakie działania kluby sportowe prowadzą w tym celu? M. in. starają się być bardzo aktywne w przestrzeni internetowej, gdzie toczy się coraz więcej różnego rodzaju działań. Reklama w internecie jest bardzo opłacalna także dlatego, że jest tania. Jakie konkretnie działania można w ten sposób wykonywać?

Reklama w google w wykonaniu klubów sportowych polega w pierwszej kolejności na reklamie przypisanej do strony głównej google, a także do innych stron, często związanych tematycznie ze sportem – rzecz jasna z dyscypliną, którą uprawia dany klub sportowy. Przypisanie do takiej strony internetowej daje bardzo dużo, bo umożliwia zainteresowanie klubem bardzo wielu ludzi czytających daną stronę, a więc najczęściej interesujących się sportem.

Reklama w google klubów sportowych to także działania polegające na pozycjonowaniu własnej strony internetowej. Pozycjonowanie to nic innego jak dbanie o odpowiednio wysoką pozycję danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania pod danym hasłem. Oczywiście strona internetowa danego klubu sportowego będzie na pierwszym miejscu po wpisaniu w przeglądarce internetowej nazwy tegoż klubu. Chodzi jednak o to, aby była też wysoko po wpisaniu nazwy dyscypliny, czy wielu innych haseł, które może wpisywać osoba szukająca informacji na temat dyscypliny sportu czy konkretny klubów sportowych.

Wreszcie Reklama w google to także popularyzacja danego klubu na różnego rodzaju forach internetowych oraz portalach społecznościowych. Google, jako największa przeglądarka internetowa, jest w stanie rozpoznawać frazy związane z danym klubem i jeśli tylko na forach albo portalach społecznościowych taka fraza się pojawia, jest to dla klubu i jego popularności w przestrzeni internetowej bardzo dobry znak.